غرب نگران تروریست های خود در سوریه است!
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام

آنطور که رویترز می نویسد قدرت های غربی، به ویژه ایالات متحده، نگران آنند که این سلاح ها و تجهیزات نظامی در اختیار افراد یا "گروه های نامناسب" قرار گیرد.

رویترز ادعا می کند که "قطر و عربستان سعودی که دو حامی اصلی مخالفان اسد بوده اند، طی هفته های اخیر از میزان حمایت نظامی خود از مخالفان دولت اسد کاسته اند."

 

رویترز در ادامه از نگاه خود به دلایل تجهیز بیشتر تروریست ها به سلاح های پیشرفته می پردازد و می نویسد: در این حال، نیروهای مخالف دولت سوریه با تصرف یک پایگاه نظامی نزدیک حلب به میزان زیادی سلاح دست یافته اند که بیش از میزان اسلحه ای است که از کشورهای دیگر دریافت کرده اند. سلاح های سنگین تری که شبه نظامیان اپوزیسیون سوریه در دست دارند، از پایگاه های نظامی که تصرف کرده اند، تأمین شده است.

 

 

این خبرگزاری در خصوص نگرانی ایالات متحده از تروریست ها که این کشور و متحدان عربی و غربی انبار تسلیحاتی آنها را پر کرده اند می نویسد: در آمریکا به دنبال اعلام نام گروه اسلام گرای جبهة النصره به عنوان یک گروه تروریستی، نگران عملکرد چند گروه شبه نظامی دیگر از مخالفان اسلامگرای اسد نیز هست.

 

به رغم ابراز آمادگی چند کشور غربی از جمله فرانسه برای انتقال سلاح به مناطق آزاد شده سوریه که در مهار مخالفان اسد است، تاکنون چنین کاری انجام نشده است.
تمرکز و تأکید نشست دوستان سوریه که هفته گذشته در مراکش برگزار شد، بر لزوم تشخیص آن بود که قطر، عربستان سعودی، و دیگر حامیان مخالفان بشار اسد باید مراقب باشند که از چه گروه هایی و به چه شکلی حمایت می کنند.

 

به نوشته رویترز، "قطر" در میان کشورهایی است که بیش از همه گروه های حامی مخالفان دولت سوریه، مورد توجه غربیان است. در این حال، برخی انواع سلاح و تجهیزات نظامی که در اختیار مخالفان اسد قرار می گیرد، بیش از انواع دیگر آن، مایه نگرانی قدرت های غربی است.

 

میزبان مارکت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:سوریه,تروریست,آمریکا,اسرائیل,ایران,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 4645
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1